Saltar al contingut Salta a la barra lateral esquerra Saltar al peu de pàgina

La Comissió

La Comissió Organitzadora de la Festa de Reis d’Igualada està formada per un nombrós grup de persones que tenen cura de tots els actes i aspectes relacionats amb la Festa.

La Comissió de Reis està organitzada en diverses subcomissions. Cadascuna d’elles està formada per un responsable/es i per un equip de col·laboradors i voluntaris. A part de les que estan dedicades a organitzar els 3 esdeveniments principals de la Festa de Reis, n’hi ha d’altres que tenen cura d’altres aspectes com per exemple: compres, comunicació interna i externa, patges, jeeps, paquets, camions, aspectes generals… Totes les subcomissions i les tasques que desenvolupen estan coordinades piramidalment. A fi de poder realitzar les feines amb encert i amb precisió, cada subcomissió té identificades fins al mínim detall totes les tasques del seu perímetre. Com a mostra, dir que hi ha catalogades més de 500 feines, i amb elles tots els materials que necessiten.

Un cop passada la Cavalcada es fa el balanç de tota la Festa, i s’analitzen especialment els aspectes que cal millorar. A partir d’aquí, es comença ja a treballar per preparar la propera.

comissio-2023
comissio-2017
comissio-2014
comissio-2009
comissio-1994
comissio-1992
comissio-1979
comissio-1965
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

De l’any 1899 i fins al 1936 va ser el Centre Catòlic, fent front als diferents estats polítics i de pensament, qui es va encarregar d’organitzar la festa.

Els primers anys des del 1941 està organitzada pel “Centro Nacional y Acción Católica” i anys més tard és la Comissió Organitzadora de la Cavalcada dels Reis qui en té cura.

L’any 1999 la Comissió de la Cavalcada dels Reis d’Igualada es reforça com a estructura interna i d’organització creant la “Fundació Privada Reis d’Igualada”, adaptant la festa als temps actuals però mantenint sempre el mateix sentit:
Que no faltin regals per a ningú.

Transparència

En compliment de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de Transparència, volem facilitar l’accés a la ciutadania de les dades institucionals, organitzatives, econòmiques i patrimonials de l’entitat.

Volem que la nostra gestió sigui transparent i per això, realitzem una memòria anual d’activitat i econòmica de la Fundació.

CONEIX TOTS ELS DETALLS

BENVINGUTS!

Els Patge Faruk voldria saber la vostre edat

Els Patge Faruk voldria saber la vostre edat

Ets major de 12 anys?